שיתוף פעולה וסיוע בטארוט.

לאחרונה פנתה אלי קולגה והציעה לי שיתוף פעולה מעניין. כבר היו לי שיתופי פעולה פוריים עם נשים נהדרות והיו גם כאלה שניסיתי ולא יצאו לפועל.

פניתי אל הקלפים רק כדי לקבל אישור למה שכבר ידעתי ושם חיכה לי קלף שלושה גביעים. קלף מקסים של חגיגה ושיתוף פעולה כיפי ופורה (יותר מידי כיפי…) חברנו לחברה שלישית מקסימה ויצאנו למסע מעשיר ומרתק עם המון אנרגיה טובה וידע. הרמנו כנס גדול של קריסטלים, ארומתרפיה וטארוט.

 

בקריאות טארוט נראה פעמים רבות קלפים של  "עבודת צוות" או "שיתוף פעולה".

לא תמיד אנחנו צריכים לשאת את הדברים לבד, פעמים רבות אנו רוצים גם  את ה"ביחד" או זקוקים לעזרה ופשוט שוכחים שאפשר גם  לבקש. בין אם זה קולגה, חברה, קרוב משפחה או בעל מקצוע בתשלום.

קלפים מסויימים בטארוט יראו לנו עבודת צוות מסוג כזה, איך נדע לזהות אותם?

בקלף יהיו מאויירות שלוש דמויות ("עבודת צוות" כבר אמרנו)

 

בארקאנה הגדולה נמצא את הכהן הגדול.

הכהן הגדול מייצג אדם חכם ובעל ניסיון ורגש (בניגוד לקיסר שהוא אסרטיבי וחסר רגש) ולעיתים ייצג גם מוסדות גדולים ומוסמכים  מטעם הממשל או הדת. כשהכהן הגדול מופיע בהחלט אפשר להגיד לשואל שעליו לחפש ייעוץ רוחני או רגשי, רופא, עו"ד או כל בר סמכא אחר עם ידע שיוכל לכוון את השואל שלנו בנושא השאלה באופן מקצועי. לרגליו של הכהן הגדול נמצאים שני שליחים, כשנראה את שלושתם יחדיו נזכר בביטוי "עבודת צוות", כלומר= עזרה.

 

בארקאנה הקטנה יהיו אלה הקלפים הבאים:

 

שש חרבות- קלף מובהק של סיוע ועזרה המגיעה מבחוץ. קלף זה נקרא גם "קלף האלמנה והיתום" ומתאר אלמנה ויתום המקבלים עזרה מאדם שלישי על מנת לעבור מהמצב הסוער בו הם נמצאים אל מצב נינוח יותר.

קלף זה מבקש מהשואל למצוא עזרה – לא נאמרת איזו עזרה ומי המסייע, אך השואל חייב לעבור את המצב בו הוא נמצא בסיוע של אדם נוסף.

 

ששה מטבעות- נקרא גם "קלף הנדיבות" ומתאר מצב בו השואל יכול להסתייע בנדיבות כספית או עזרה מעשית של אדם קרוב או אפילו יקבל סכום כסף ממוסד גדול.

 

שלושה מטבעות- זהו קלף שמדבר על "הערכה" וכבוד שמקבל השואל מסביבתו ועל שיתופי פעולה שהשואל רוקם בסביבתו ומביאים אליו את הערכתם של קרוביו. גם פה נראה שלוש דמויות המעידות על עבודת צוות ושיתוף פעולה ברמה המעשית, אלא שפה הגמול הוא רגשי בלבד (הערכה) ולא כספי, זאת אנו יודעים בשל מיעוט המטבעות, "רק" שלושה.

שלושה גביעים- כאן כבר יש חגיגה! שלושת העלמות רוקדות ונהנות להן עם הגביעים למעלה!! ממש מסיבה! הן משתפות פעולה ושיתוף הפעולה הזה יוביל לשמחה גדולה, בצד הלא מאוזן- הוא יוביל להוללות ושכרון חושים אז יש לשים לב לקלפים המגיעים אתו….

 

ליעוצים ולימודים ניתן לפנות אלי ב 050-7468432

הילה טארוט

שתפו מאמר זה

מאמרים נוספים
שאולי יעניינו אותך