קלף השטן.   בואו נדבר עליו!

 

אתמול באחת הקבוצות – יצא לי להיות לרגע מה שנקרא "השטן" .ירדתי לתהומות".

נפלתי למקום של אגו וחושך ומצאתי את עצמי "רבה" עם מישהי שאני בכלל לא מכירה.

והכול בגלל פרשנות לא נכונה שלי ושלה.

היא ביקשה המלצות על לימודי תקשור "רק לא טארוט" מישהו הגיב לה והיא כתבה שבטארוט יש את קלף השטן וזה נגד היהדות.

שם לא יכולתי לשתוק והתערבתי. אבל בצורה לא יפה (ועל זה אני ממש מצטערת), כלומר ניסיתי להתחיל בטוב אבל משהו השתלט עליי (הופ, השטן) ובשורות האחרונות כבר הייתי לא נחמדה.

העניין הוא שזה לחץ לי על נקודה כואבת.

זה הכעיס אותי! זה משהו שאני נתקלת בו המון כשאנשים ללא ידע מדברים על טארוט.

הרבה אנשים משמיצים את הטארוט ובלי סיבה אמיתית. קוראים להם "עבודה זרה" טוענים שהם ממקור של "סטרא אחרא", שהם "שייכים לנצרות" ו"אסורים ביהדות" בגלל איזה קלף או שניים שמצויר בהם צלב ושהם שטניסטים בגלל קלף השטן….. אבל אלו אמירות שנובעות מפחד לא מוצדק וחוסר ידע מובהק.

יש בקלפים שלל סמלים וסימנים מהמון אמונות ודתות כולל של היהדות ( נצרות, בודהיזם, הינדואיזם, נומרולוגיה,אסטרולוגיה, תורת הצבעים וכו') , ואם לדייק ומעט להרחיב- הטארוט המקוריים מושתתים על 22 אותיות הא"ב היהודי ועל 10 הספירות מעץ החיים הקבלי.

יש בטארוט קלפים עם דמויות מלאכים, עם המילה "תורה" עם מגן דוד ועם שם השם המפורש. אבל מזה אנשים בוחרים להתעלם ונתקעים על קלף השטן.

קלף השטן במשמעות שלו בא להזכיר לנו שאנחנו הולכים בנתיב לא נכון!

שאנחנו בוחרים בחומר, בשעבוד, בהתמכרויות, ביצריות חייתית, באגו הנמוך! בוחרים לשהות בצדדים האפלים שאינם משרתים אותנו, להיות עם אנשים שאינם מיטיבים איתנו.

קלף השטן הוא תזכורת מצויינת וחדה עבורנו לא לשהות בצד האפל אלא לדבוק באור ובטוב.

הרקע השחור בקלף מדבר על המקום האפל בו אנו נמצאים. הלפיד בידו שמופנה כלפי מטה והכוכב המחומש במצחו (הפנטאגרם) שגם הוא פונה מטה וחוסם את העין השלישית, הינם סמלים לשעבוד לחומר ולתענוגות הנמוכות- ההפך מהתעלות רוחנית.

הזוג הכבול בשלשלאות מצווארם (ולא מידיהם), הם תזכורת לכך שאם נבחר לשחרר את המחשבות שלנו נוכל להיחלץ בקלות כי בסך הכל "הכל בראש" והכל מתחיל ונגמר באמונה שלנו בעצמנו.

בספר איוב מופיע השטן (שהוא אחד ממלאכי האל) כשהוא מקטרג על איוב ומטיל ספק בצדקתו. הספק מקורו בשטן. כל פעם שאנחנו מטילים בעצמנו וביכולותינו ספק, אנחנו בעצם נופלים למקום חשוך בו אנו לא רואים את האור שלנו בדיוק כמו אותו זוג כבול שמופיע על הקלף.

בקיצור- מה שאני אומרת: לא צריך להיבהל מקלף אחד מתוך 78 קלפים. בטח ובטח לא כשהמטרה שלהם היא תמיד לכוון אתכם למקום חיובי ומאיר. תבררו קצת, תלמדו קצת לפני שאתם שוללים, הרווח יהיה כולו שלכם.

ולזאת ש"יצאתי" עליה בקבוצה אתמול – קבלי את התנצלותי הכנה.

ליעוצים ולימודים ניתן לפנות אלי ב 050-7468432

הילה טארוט

שתפו מאמר זה

מאמרים נוספים
שאולי יעניינו אותך