מה עושים כשחסר קלף טארוט בחפיסה?

 

היום בבוקר פנתה אליי חברה וסיפרה לי בשיברון לב שהקלף האהוב עליה בחפיסה נעלם.

מעבר לזה שזה ממש מבאס – מה עושים?

אז ככה:

דבר ראשון: לחפש!!!

להפוך את כל הבית, אולי החליק מתחת לרהיט, אולי נשאר במקום האחרון שפרסת, בין הכריות של הספה…. להפוך את כל הבית עד שמוצאים.

אם לא מצאת – החפיסות תמיד מגיעות עם קלף ריק (אפילו שניים), בגב הוא נראה כמו כל הקלפים האחרים ומקדימה פרסום של חברת הדפוס…. אפשרי להכניס אותם במקום הקלף החסר.

פתרון נוסף – לבקש. מחברות שיש להן חפיסות ישנות,  בקבוצות פייסבוק השונות. אולי יש למישהו חפיסה שאינה בשימוש ויכול למסור לך את הקלף החסר, יש הפתעות בחיים. אני בעצמי מסרתי פעם למישהי קלף מחפיסה שאינה בשימוש אצלי.

בשני הפתרונות האחרונים שציינתי יכולים להיות הבדלים בצבע ובמרקם של הקלף שיבדילו אותו מיתר החפיסה ואז זה מעט בעייתי בקריאות, לכן כדאי לשים לב לכך.

אם כל הפתרונות הללו לא עובדים/ מרגישים נכון עבורך אז לא נותר לך אלא לרכוש חפיסה חדשה ולהתחיל חיבור מחדש. (ואת הישנה לשמור!!!)

מידי פעם מומלץ לסדר את החפיסה לפי הסדר שלה ובאמת לבדוק שכל הקלפים נמצאים ושלמים, זה גם עוזר לטהר את החפיסה, להטעין אותה, ולהתחבר אליה עוד קצת

הטיפ הכי חשוב מכל הסיפור הזה הוא לדעת  שהקלף החסר גם הוא בא ללמד אותנו משהו – כדאי לשים לב איזה קלף זה ומה הוא אומר לך בהיעדרו כי לקלפי הטארוט יש דרכים מעניינות למשוך את תשומת ליבנו ולהעביר לנו את המסרים שלהם.

ליעוצים ולימודים ניתן לפנות אלי ב 050-7468432

הילה טארוט

שתפו מאמר זה

מאמרים נוספים
שאולי יעניינו אותך