כיצד לבחור חפיסת טארוט

לפני הרבה מאוד שנים האמונה הרווחת הייתה שאת חפיסת קלפי הטארוט הראשונה שלך – מישהו היה צריך לתת לך במתנה, שחפיסה זה משהו שהיקום צריך להביא עד אליך.

אבל היום כשיש לאנשים צמא רוחני ורצון להתחבר לתודעה ולתת מודע – קלפי טארוט הפכו לכלי נגיש לכל דורש.

ישנן מאות של חפיסות וסגנונות שונים ומאוד קשה לדעת מה לרכוש, אז איך תדעו מה מתאים לכם?  מתי אפשר לרכוש? ואיפה?

בשביל זה הבאתי את הפוסט הזה!

מתי רוכשים את החפיסה הראשונה?

פשוט מאוד! מתי שמרגיש נכון.

אין פה עניין של גיל או אירוע מיוחד, כשתקבלו "קריאה" ויעלה בלבכם הדחף, כשתתחילו להרגיש שבא לכם להכיר את הדבר הזה-   זה יהיה הסימן שזה הזמן הנכון לרכוש חפיסת קלפים. לרוב תיתקלו לפני כן בחפיסה או התנסות או מידע שיעורר בכם את הסקרנות ומאותו רגע, גם את הרצון.

איזו חפיסה לרכוש?

יש המון סוגים של חפיסות.

יש קלפים שהם אינם טארוט אלא קלפי מסרים, אוראקל, העצמה, דמיון מודרך ועוד… ניתן לבדוק ברשת, להתייעץ עם חברים, להתייעץ בפורומים השונים, או לבדוק פיזית בחנויות.

יש חפיסות שיגרמו לכם לפליאה וסקרנות ורק תרצו לדעת מה המשמעות של כל קלף ויש חפיסות שיעוררו בכם דחייה. איזו חפיסה מיועדת לכם – אתם תרגישו כשתראו אותה, יהיה לכם חיבור מיידי.

לפעמים תרכשו חפיסה אבל ייקח לכם זמן להתחיל להתעמק בה וללמוד אותה ותמצאו שהיא נשארת סגורה במגירה, זה גם בסדר…. מתישהו  זה יבוא.

לגבי איכות הקלפים , יש חפיסות שעשויות מנייר דק ולא עמיד, קלף שמזכיר דף בריסטול מחוספס ויש חפיסות שבהן הקלפים איכותיים ומנייר קשיח, חלק, עמיד ונוח לערבוב. אם אתם רוכשים חפיסה, מומלץ שתהיה מהסוג האיכותי וכך גם אם החפיסה תתבלה עם הזמן, עדיין יהיה אפשרי לעבוד איתה בצורה טובה. קשה לעבוד עם חפיסה לא איכותית לכן הימנעו מכאלה.

איפה ניתן לרכוש?

פה כמובן כמו בכל דבר בימינו – ניתן להזמין מחו"ל אבל (ויש פה "אבל" גדול מאוד) צריך לבדוק היטב לפי חוות הדעת באתר מה אתם עומדים לקבל.   שלא תקבלו משהו שלא יהיה אפילו שווה לשלוח בחזרה. כבר נתקלתי בחיקויים זולים עם שגיאות הדפסה או איכות ירודה (ראו סעיף קודם) חפיסה לא איכותית לא מומלצת!

בארץ ניתן לקנות בחנויות הספרים או בחנויות ייעודיות לחפצי מיסטיקה ופריטים מהמזרח הרחוק, אבל (גם פה יש "אבל")  בהרבה מקומות החפיסה מגיעה מנויילנת וסגורה ולא ניתן לראות את הקלפים שבפנים. אני יכולה להגיד לכם שבחנויות מסוימות יש לעיתים חפיסות קלפים פתוחות וניתן לעיין בקלפים ולראות מה מתאים לכם.

כמה זה עולה לנו?

באתרים מחו"ל תמצאו חפיסות במחירים של 5$ ומעלה כשלרוב החפיסות עולות בהתאם לאיכות, בארץ החפיסות יותר יקרות אבל איכותיות ומתחילות מ 170 ש"ח וצפונה……

כמה חפיסות צריך?

ובכן – יש כאלה שעובדים עם חפיסה אחת כל החיים, יש כאלה שעובדים עם שתי חפיסות זהות אבל מחלקים אותן לשימושים שונים. יש כאלה שעובדים עם חפיסות מסוגים שונים וישנם אספנים שבשבילם לאסוף חפיסות מכל העולם ובכל הסגנונות זה תחביב. כל אחד ומה שמתאים לו אין נכון או לא נכון.

 

 

ולשאלת השאלות – למה בכלל לרכוש חפיסה? למה זה טוב?

ובכן, קלפי הטארוט, אוראקל, מסרים וחבריהם הם דרך נפלאה לשקף את עצמנו בצורה נייטרלית אך עמוקה ויכולים לעזור לנו להבין כיצד מומלץ לנו לנוע הלאה בנתיבי חיינו.

כשכבר רכשתם חפיסה, ניתן ללמוד את הקלפים במגוון שיטות ואפשרויות וזה כבר במאמרים אחרים.

ליעוצים ולימודים ניתן לפנות אלי ב 050-7468432

הילה טארוט

שתפו מאמר זה

מאמרים נוספים
שאולי יעניינו אותך